Mūsų kelionė prasidėjo 1955 m., kai dideli buitiniai prietaisai pirmą kartą tapo kiekvieno namų ūkio dalimi. Per pastaruosius 60 metų mes keitėme savo klientų gyvenimus tiekdami naujoviškus produktus, kurie atitinka jų poreikius ir yra palankūs aplinkai.

Mūsų aistra kurti naujoves klientų ir jų aplinkos labui tęsiasi jau ilgą laiką.

Šiandien esame pasaulinės reikšmės prekės ženklas, veikiantis daugiau nei 135 šalyse. Taip pat esame sparčiausiai augantis prekės ženklas Europos didelių buitinių prietaisų rinkoje, kuriai tiekiame platų novatoriškų ir tvarių produktų asortimentą. Visa ši patirtis ir mūsų prekės ženklo istorija pavertė mus vienu iš trijų didžiausių buitinės technikos prekių ženklų Europoje.*

O mes ir toliau nuolat diegiame naujoves siekdami dar sveikesnių ateities kartų ir sveikesnės planetos.
400+
M
Patenkinti klientai
Mūsų verslas remiasi daugiau nei 60 metų patirtimi ir naujovėmis, kurios leido mums…
TOP 3
didelių buitinės technikos prietaisų prekės ženklu Europoje
30K
įsipareigojusių darbuotojų
135
dirbti šalyse

Mūsų tikslas

Mūsų tikslas – suteikti galimybę naujoms kartoms gyventi sveikiau.

Norime visus įkvėpti gyventi kaip čempionai. Čempionas nebūtinai yra profesionalus sportininkas. Kiekvienas galime tapti čempionu savaip - nuo šeimos reikalų tvarkymo iki maisto gaminimo ar aplinkos saugojimo.

Įkvėpti aistros daryti įtaką žmonių gyvenimui per mūsų technologijas, norime demokratizuoti sveiką gyvenimo būdą.

Tai gali būti sveiką gyvenimo būdą palaikantys produktai arba produktai, kurie padeda sutaupyti laiko sveikai veiklai, taip pat technologijos, kurios yra tvaresnės bei sveikesnės aplinkai, taigi sveikesnės ir žmonėms.

Beko ir tvarumas:
Nes sveika gyvensena yra įmanoma tik sveikoje planetoje.

Visos pastangos siekiant būti sveikais ir gyventi kaip čempionai priklauso ir nuo mūsų planetos sveikatos.

Nes sveika gyvensena reiškia sveikus žmones sveikoje planetoje.

Beko technologijos, kurios yra tvaresnės aplinkai, suteikia žmonėms galimybes gyventi sveikiau ir pabrėžia, kad tarp mūsų ir planetos yra glaudus ryšys.
* Šaltinis „Euromonitor International Limited: Consumer Appliances 2022 ed.“; pirmaujantis prekės ženklas apibrėžiamas kaip vienas iš trijų didžiausias mažmeninės prekybos apimtis Europoje pasiekusių prekės ženklų remiantis 2021 m. duomenimis.